måndag 11 maj 2009

det kokar över. har varit deppig idag och haft en otroligt jobbig känsla av stress i bröstet. motiven hänger som ett ständigt, mörkt moln över mig. avskyr när man måste leverera. värst är tidspressen, nästa helg ska jag till folkhögskolan utanför örebro på avslutningsfest och kan således inte jobba på projektet. och om träffen i kollektivet imorgon går bra ska jag flytta inom den närmaste veckan, då kommer jag inte ha någon laptop att jobba på eftersom jag lånar en just nu.

men detta är en unik möjlighet. min uppdragsgivare megan ritzh är en driftig entrepenör inom designbranschen och har kontakter, bl.a. till tjallamalla.com. hon erbjuder mig en gratis hemsida med egen domän och att få köpa hennes laptop för 1300 :- om det nu skulle vara så att rummet i kollektivet blir av och jag således inte har någon dator.

en sak i taget brukar man säga. men det är inte så jävla lätt!

Inga kommentarer: