lördag 21 februari 2009

sen lördagseftermiddag. känner mig sunkig, risig. blev flera påsar chips över efter festen förra lördagen, så har småätit hela veckan. usch. fast hällde ut två stora flaskor läsk i diskhon förut, success! kommande vecka ska bli godis- och chipsfri.

carolina gynning är för övrigt en underskattad och cool tjej. har börjat följa hennes blogg, men jösapetter har tösen inget annat än bleeding barbies i huvudet? jag tänker på motiven på hennes tavlor. hon är så flamsig ibland, trots det har hon en karisma och sisu som är få förunnade.

jag drömde häromnatten att jag låg på golvet i ett varuhus med två andra personer. det var sand under oss, och framför mig stod en liten blå väckarklocka som skickade ut blåa radioaktiva vågor. det visade sig vara en tidsmaskin som skíckade oss tillbaka till 1600-talet, till en backe där en jättelik gunga stod. gungan var en avrättningsmaskin egentligen, men var jätterolig att åka! som högst kom man 30 meter upp i luften, whee.

Inga kommentarer: