torsdag 4 februari 2010

dagens snacks: riskakor med sourcream & union
dagens fail: mina porta prohörlurar vars ena lur slutat funka, och jag måste pröjsa för ett par nya för att garantin inte gällde pga en pytteskada på sladden...
dagens outfit: jeans med 30-kronors-vintageblusen
dagens situation: jagad av en mini-armé av 10 snöbollskastande dagisbarn
dagens kap: en nintendo ds lite med tre spel för 900 på blocket
dagens spotify-fynd: 5 album med musikprojektet the black dog
dagens känsla: uppåt, hoppfull.

jag är ledig från jobbet imorgon. då ska jag och far min gå på etnografiska museet, sen blir det middag på patricia kl 18 med sabine och hennes familj plus några till. vi blir tydligen över 10 personer. på lördag blir det ica i solna för inköp av tårtingredienser, sen hem och baka till kvällen då ett gott sällskap dyker upp.

får inte glömmas: köp av batterier till kameran + ett besök på systemet

Inga kommentarer: