måndag 3 augusti 2009

1. fixa egen matsäck till skansen-utflykten imorgon med fem förskolebarn och tre vuxna, en av dom jag.
2. vektorisera alla 9 motiven till barnklädeskollektionen så snart som möjligt, tryckeriet tar 1000 :- per bild av min uppdragsgivare för att göra det. annars går de inte att trycka på plaggen och visningen är snart. så hon vill att jag vektoriserar dom..
3. träffa tobbe (tailorcenter.com) på fredag för att diskutera kostymerna jag ska illustrera till webshopen.
4. hitta boende i sthlm. ska träffa en norsk tjej på onsdag för att prata om att starta upp ett nytt kollektiv.
5. hem till en kompis imorgon efter jobbet och spela kortrollspelet citadels med 4 andra. det var otroligt skoj när jag spelade det i lund hos daniel!
6. jag får 500 kronor i lön nästa månad (eftersom jag tog ledigt några veckor i juli) så det blir nudlar och tonfisk till middag...
7. vill fixa en da vinci-koden liknande "skattjakt" över hela stan med ledtrådar på rim åt en person som jag är störtförtjust i. det måste ske snart innan han glömmer bort vem jag är, har bara pratat med honom en gång men då KABOOM fast.

Inga kommentarer: