söndag 20 december 2009

"jag älskar när du säger "fantastiskt" om något som är roligt, konstigt eller udda

jag älskar att du är så omtänksam och engagerad om det är någon som har ett bekymmer

jag älskar dina små cyniska kommentarer om diverse ting

jag älskar att vi kommer så bra överens och våra konversationer bara flyter på om allt möjligt

jag älskar att åka tunnelbana med dig och hålla handen sena kvällar

jag älskar att du har ett så brinnande intresse för film & serier, tvspel, mat m.m.

jag älskar dina gentlemannafasoner när du vill hjälpa till om jag t.ex. bär något tungt

jag älskar dina gulliga godnatt-sms

jag älskar din sällsynt okuvliga förmåga och att du aldrig är rädd för att säga vad du tycker. det beundrar jag verkligen.

jag älskar hur du ger fullkomligt fan i vad andra tycker om dig

jag älskar när du har glimten i ögat och får mig att skratta

jag älskar när vi ligger i din säng och bara snackar skit

jag älskar vilken fin kontakt du har med dina patienter

jag älskar att smeka med handen över ditt snaggade huvud

jag älskar att du har så roliga och fina kompisar som xhara och christian

jag älskar när vi håller om varandra och du pussar mig på huvudet"

nu ska vi se om han hittar dokumentet ;)

Inga kommentarer: