måndag 30 mars 2009

fest i fredags kväll med tema "postapokalyptiskt gäng" hos gamla animationsklasskamrater i örebro. tänk blade runner, waterworld, mad max osv. många var så snygga i snaggat, blev själv sugen på att snagga ena sidan av huvudet.

jag hade en rätt trist outfit jämfört med de andra, fick jag erfara senare. men med en sönderklippt överdel, röd scarf, rufsigt hår och insmord aska i ansikte och på armar blev det inte så pjåkigt till sist.


stefan gick in för det 100 % som vanligt


vendela. jag känner en stark vänskapsmässig kärlek till henne, trots att ag bara har känt henne i några veckor. vi brottades och jag fick blåmärken...


folk. jag måste skaffa bättre kamera. och sno foton från facebook.


svante!


sen i lördags var vi åtta personer som spelade trivial pursuit i fyra timmar hemma hos kudden och hans tjej lollo. komplett med hembakta bullar och tända ljus, för att det var earth hour. det blev många skratt, speciellt fram emot tolvtiden när alla blev trötta och garvade åt allt. i stort sett en mycket trevlig helg.

Inga kommentarer: