måndag 16 mars 2009



ja! det känns så bra. jag är så bäst. ingenting kan hindra mig just nu. jag...

...har ingen diskmaskin hemma. klarar mig utmärkt. diskar stora berg dock (till musik, alltid till musik! annars går det inte)
...har ingen tv hemma. klarar mig utmärkt. men det mobila bredbandet och väggprojektorn underlättar.
...har börjat läsa massor, pga avsaknad av tv.
...var på fika på café 60 i söndags med tema BDSM, träffen var ordnad via helgon.net. kände ingen sen tidigare, men hade sjuukt trevligt. det var så fascinerande och roligt att alla var så öppna med sina läggningar. det var som ett lyckopiller, efter fikat på väg hem så bara strålade jag och log mot alla som gick förbi mig. inte nödvändigtvis pga det vi hade gemensamt gällande temat, desto mer för den sociala interaktionen. tre såna fikor i veckan och ordet "ledsen" finns inte i min vokabulär.
...fick beröm av jessie idag. jessie är en chilensk tjej som jobbar på min avdelning på förskolan. hon sa att det fanns en chans för mig att få fast anställning på en av 4 nya förskolor som håller på att öppnas i huddingeområdet av vår chef. jessie sa att jag kunde ha henne som referensperson och att "det märks inte alls att du inte har nån utbildning."
...har upptäckt massa sköna triphopband, bl.a. antenne, sunday munich och sutrastore. "clouds" med sistnämnda = tummen upp!

Inga kommentarer: